sen lördag tidig söndag

för jag tänker inte orka om jag måste orka med dom som inte vill orka.
Jag tänker inte älska de som faktiskt inte riktigt älskarpå riktigt.
och jag tänker inte leva med de som inte vill leva med mig.
Jag tänker inte älska att slösa tid på nån som inte precis älskar att slösa tid på någon som jag.
JAg tänker inte klara av att göra nånting ensam.

Däremot tänker jag orka även om jag inte måste orka med de som vill orka.
Jag tänker älska de som faktiskt på riktigt älskar mig.
Och jag tänker leva med de som vill leva med mej.
Jag tänker älska att slösa tid på de som älskar att slösa tid på mig.
men jag tänker fortfarande inte göra nånting ensam.











djuret är människans bästavän
tänk allt den gör för dig
finner sin enda stora trygghet hos just dig
Tröstar dig när den märket att du behöver det
Ger all sin kärlek till dig
Ger sin tillit till dig
förlåter dej gång på gång
har dig som sin allra bästavän


hej jag heter anna och är världens största djurvän ungefär.. hih


kram på allaaaaaaaaaaa!!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0