1 DECEMBER

igår var en helt (läs)ookej inte okej dag.. Sådana är måndagar, för då måste jag gå till skolan för att sedan få gå hem därifrån vid 5 tiden ! alltså, jag kom hem vid halv eller kvart i 6.. det innebär att jag hade skola i typ 10 timmar, eller? Det ärju för100an en hel natts sömn. Livet är knäppt :)

Nåväl, det börjar nästan pirra lite i magen nu.
Dels för att jag är hungrig.
Dels för att jag är nervös för att fylla 18. För då måste jag ta körkortet.
Dels för att jag inte vill bli 18, det ligger närmare 30 än 0. Det innebär, på ett sätt att jag är närmare döden än min födsel. Fast jag vetinte, nu lät det ganska orimligt.. Skitsamma och ha en bra dag !


booobo <3


kram !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0