4. en person du ser upp till

är mommo ! hon är helt enkelt alldeles superduper extemt underbar, äälskar henne ! :)
Jag har växt upp med henne vid min sida, iprincip varje dag. Hon har alltid varit som min bästakompis.
Hon har alltid ställt upp för mig och funnits där alla dåliga stunder. Hon har alltid fått mig på bättre humör.
Att inte ha henne vid min sida skulle göra livet så himla tråkigt och tungt!
Jag vill det nu och har alltid velat det, att bli en lika bra mommo som just mommo,
Bästamommo, finamommo, underbaramommo, snällamommo.
Hon har lärt mig så himla mycket under alla år!! och aldrig visat någon skymt av någon dålig sida om det verkligen inte behövts... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0