för det var världens jobbigaste månader

Och jag såg det då, det börja närma sig
Det som pågick inom mig, att du gick från
sky till underjord igen

Och vad som lika illa är, är det jag ser med dig

Och hur du mår dina besvär
Jag har sagt det många gånger, det törs sägas tusen till
Att jag vill, ge dig allt jag har
Du vet att jag alltid finns där för dig
Ändå säg du nej



__________________________________________________________

så kan jag ju säga att 18 var en siffra som var mycket överskattad, jag hade hellre fyllt 10 år!
fast dagen jag får körkort vill jag nog inte klaga, för jag är less på att gå i snöstorm och få snö i skorna och is över hela ansiktet och i ansiktet.. man får passa sig att inte gå ut snorig alltså !


nu tänker jag fara ut och träna lite, aaa, och få sådär mycket is i ansiktet bara för att jag ska kunna längta lite till!
KRAM <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0