jag tänker aldrig släppa det





man får så ont i magen och hjärtat.
vad ska man göra? vad kan man göra?
Det finns så många som tycker att det är hemskt.
Men vi är hemska, jag är hemsk, som inte ens gör något för att
iallafall försöka så att djuren får det bättre.. "/



Annarsdå?
Jag skulle börja med min första grej på listan. Fråga 1 alltså.
Jag är enavmiljoner bloggare.se - wihooo
Eller miljarder? Eller finns det kanske mindre än så? Skitsamma, miljoner är lagomt.
Jag är en av alla människor här på jorden iallafall, eller det förstod ni säkert.. :)
Iallafall, är inte alls elak i onödan och helst aldrig faktiskt.
Älskar inte mycket, men ändå det mesta.
Ser egentligen det positiva i allt, så länge inte någon kommer ivägen och ska förstöra.
Då blir jag nog rätt ledsen. Människan har någon slags tendens att alltid ska veta bäst, vara bäst, stå högst, vara snyggast, ha mest makt, vara så omtyckt som möjligt osvosvosv. Inte alla såklart, men vi i helhet.
Jag förstår inte grejen, jag gav upp det för länge sedan om jag ens någon försökte. Jag lever bara en sekund i taget. För om jag skulle leva en dag i taget så kanske jag skulle dö efter halva dagen och då har ju liksom den halva dagen gått i spillo. Sekunder kan man leva fullt ut, tror jag. Nu förstår jag själv inte riktigt någonting. Nåjaaaaa.
Jag tar väl emot skit för att andra ska känna sig bättre. Låter folk trampa lite här och där på mig, fast det är nog inte med deras mening alla gånger egentligen. Ibland kittlas det lite, det kan vara lite kul att se hur de kämpar.
Kanske kan det göra lite ont att folk kan vara elaka, men det är kanske bara människans överlevnadsinstinkt, typ. För de kan vara så himla underbara och snälla också!
Kanske är jag bara slö eller svag som inte vill trampa ner andra för att själv stå högre upp.
Men det gör ingentiing, för jag har lärt mig att energin i oss kommer ifrån maten vi äter. Och jag ska inte slösa min goda mat på att trampa på folk som trampar på en som blir trampad av en annan osvosvosv. Min enormt goda kladdkaka och macka som jag åt för ett tag sedan ska gå till nånting mer kul..  Ååh nu börjar jag gå överstyr igen, nåjja. En kul film att orka skratta till kanskeeeeeehehehheheh :D

Vem är jag mer?
Joo, jag tycker om att ha skitkul, men också skittråkigt. Det kan nog vara bra ibland att ha trist.
Med mina kompisar är jag nog mest bara helknäpp och drar tråkiga skämt som iallafall jag skrattar åt ibland.. häh
Vetinte riktigt vad mer jag har att säga än att jag tänkte fara ut på en löprunda innan det är läggdags!

Och så får ni puss och kram och en skumbanan! :D :D



hejdå!!! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0