:D

1. Om du hade fått en dotter nu, vad hade du döpt henne till? - margot, ne skoja hehehe
2. Vad kan du verkligen INTE äta? - bajs, ussch & blä
3. Vilken var den senaste filmen du såg? - warrior kanskee
4. Har du bra självförtroende? - inte ett piss
5. Äger du en onepiece? - nenne, men hade varit mysigt med en :$
6. Vad är ditt favoritgodis ? - ojj, suriga söta är kanske rätt gott.. och choklaaa!!! :D
7. Beskriv ditt drömutseende - ne intevetjaaag?! snyggfinsöt
8. Skriv namnet på någon du ser upp till - mommo
9. Någon du har kysst - Juntttitiiitit
10. Den du saknar - pappa
11. Den du senast sov över hos - jonatan
12. Vem skrev du senast med på Facebook? - inte minns jag
13. Är du nöjd med din profilbild på Facebook? - hööhöh, man kan aldrig bli helt nöjd, men måste säga att det var en höjdare att vara liten & fräsig
14. Vad väljer du, godis eller chips? - bådatvåååå !!
15. Hur många har du haft sex med? - vilken knasig fråga
16. Skäms du över någon som du haft sex med? - nejö
17. Har du rykten efter dig? Vad isåfall? - javisst, det vet väl dem som sprider runt dem
18. Din absolut sämsta egenskap? - just nu, kanske att jag råkar låtsas vara suri för att en viss person ska ageraaa :$
19. Din bästa egenskap? - om man kunde ha såna, så är jag faktiskt riktigt snäll och tycker faktiskt om alla
20. En låt du är beroende av just nu - småless på musik och ids inte hitta nånytt
21. Vad stod det i ditt senaste inkomna sms? - :) **
22. Har du kysst ett ex efter att ni gjort slut? - skulle jag inte vilja säga, men kanske
23. Kan man vara vän med sitt ex? - beror kanske på, men jag skulle inte vilja
24. Har du kysst en kompis? - pussar min bästis varjedag!!
25 Hur ofta dricker du alkohol? - mycket sällan
26. Vad är din åsikt om droger/folk som tar droger? - trist, tycker faktiskt synd om dem
27. Har du provat på droger någongång? - neii
28. Hade du kunnat ha distansförhållande? - om det hade varit enda alternativet !
29. Vad handlade din senaste dröm om? - punttiii
30. Vad väger du? Är du nöjd med det? - vet inte, vill egentligen inte bry mej
31. Hur lång är du? Är du nöjd med det? - 168, det är alldeles lagomt så jadå :)
32. Vilken är den bästa svenska filmen? - ojj, ingenaning, tycker om de allra flesta filmer !! :)
33. De bästa svenska skådespelarna? - ingeenaning
34. Vilken väljer du, Harry Potter eller Twilight? - både är bra
35. Ditt humör för tillfället? - pömsi
36. En vacker person - vackra människor är vackra :)
37. Accepterar du okända som vänner på Facebook? - faktiskt inte
38. Vem kramade du senast? - <3
39. Vem träffade du senast? - <3
40. Är du kär just nu? - aah
41. Någon du vill träffa - pappa, mommo & moffa
42. När grät du senast? Varför? -i min dröm kanseee, vetinte !
43. Sminkar du dig varje dag? - nei
44. Vem är du mest lik, mamma eller pappa? - båda vill jag tycka
45. Är du helsvensk? - nee
46. Den bästa bloggen? - ?
47. En artist du inte gillar - vetinte
48. En artist du gillar -många
49. Är du en nagelbitare? - om jag känner före så
50. Vad vill du bli när du blir äldre? - lycklig och gammal

Kommentarer
Postat av: Erica

Du är jättesnygg och jag tror Margot hade passat bra på din dotter!

Svar: kanske inte var så dumt..
Anna Krekula

2012-01-29 @ 18:20:29
URL: http://ericavalimaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0