delfineeen !!!

under min dagliga sömnrutings stund här omdagen så hade jag en märklig dröm.. Jag var på min efterlängtade underbara resa i Thailand, vi befann oss på railay beach, jag och några som jag tyckte om tror jag. Jag simmande och snorklade, men när jag skulle in mot stranden så befann jag mig mitt i forsen, i stugan i Kurkkio, iiiih.. paniiik fick jag ! Helt galen panik, men vet ni?
Prinsen på hästen som i sagan kom till mig..
Fast i detta fall en delfin.. men ändå ! Världens underbaraste, jag skulle dött sån panik jag hade.

Så nu tänker jag gå och vänta på denna delfin, för just nu befinner jag mig mitt i forsen och kan knappast simma iland ensam.
 
just precis mitt i vattnet på denna bild befann jag mig, och även delfinen !! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0