Ungefär samlad flock

 
I tisdags hämtade jag brormin från tåget, igår hämtade vi mamsingen.. Jag tror inte det har varit såhär mycket liv i lägenheten på riktigt otroligt länge faktiskt, tyckte jag de första minutrarna tills jag lämnades ensam åt lägenheten och dessutom halloweenen. Flocken var samlad ett tag iallafall.
 
Helgen börjar närma sig och jag har ännu ingen utklädnad, funderar på att klä ut mig till Anna 3 år.
Bara för att jag kunde det där med att vara gölli då, eller ja, man kan ju se olika på saken.
Nu ska jag kaaanske bege mig mot gymmet, hade varit sköönt, dock mycketmindre mysigt att klockan är 8 på morgon och att det dessutom är lov.
SÅ! Får jag LOV att snarka nån timme till? heh, där var jag en fyndig en.
Tack.
Hej.
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0