tillbaka

Nu tänker jag ta tag i denhär lilla grejen.. bli sådär lite bättre på att skriva, det kan jag lova om ni lovar att läsa!
Nu går jag kanske mot lyckligare dagar så kanske ni slipper mina emoistiska inlägg.
Ellerja, jag försöker iallafall, annars så får ni stå ut med dem.
 
Men bara för att älska livet, så kan jag ju minnas lite gamla minnen från grundenten. För det första på världens finaste klass, dock inte hela men det är meningen att det ska vara hela, och min livsälskling Erica som snart fyller 18 år!
Älskar dig krambjörn
 
 
                                       
                       

 
 

Kommentarer
Postat av: elsa

wiiiii jag är i alla fall glad ifall du bloggar mera :D

Svar: pööööösss på dej min trogna följare <3
Anna Krekula

2012-09-18 @ 20:34:36
URL: http://nerdshavemorefun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0