nu glömmer vi det

Ångest och sånt, försvinn bara, precis som allt annat i livet. Varför ska just du ersätta allting och inte bara lycka eller någonting.
Jag vill bara få vila ut under sommaren, återhämta mig efter alla år. Göra klart skolan till hösten, sen bara få jobba några månader för att sedan bara sticka iväg och resa. Jag skiter i var, bara jag får komma bort, kanske några veckor, varför inte månader?

Men först ska jag vända mig från vinden, gå upp för uppförsbacken som varit alldeles för lång, bli friskare och bara älska allt runtomkring mig igen. En sjuk omstart ska göra det, en dag! Det är nära nu, den största bördan är snart bakom mig.

Nu kan det bara bli bättre!

 

 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ester

Så fina! <3

2013-06-10 @ 22:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0